Eli nyt on laputtelu kuukausi loppumassa ja Toukokuu ja täten minun emännyyteni täällä alkamassa. Onneksi muistin tämän nyt ettei kenenkään tarvinnut minua patistella. Ajattelin ehdottaa aiheeksi sitä mistä tuolla jo aiemmin heitin kommenteissa eli miten olisi Hyväntekeväisyys-kuukausi. Eli neulottaisiin jotakin hyvään tarkoitukseen. Ja minun mielestäni tähän kuuluisi myös esimerkiksi neulominen jollekin tuttavalle joka ei itse osaa / pysty / kerkeä. Eli siis ei ole pakko laittaa mihinkään viralliseen keräykseen, pääasia että neuleen saajalle tulee hyvä mieli. Tämä oli minun ehdotukseni, muut voi nyt sitten joko hyväksyä tai tyrmätä ajatuksen. Loppukuusta lienee jälleen luvassa arvontaa kaikkien osallistujien kesken.

*************************************************************************

Ja itsekin olen tässä kuussa saanut muutaman lapun tehtyä noihin Pirjon kokoamiin peittoihin, en vain ole niitä blogannut ollenkaan. Joten aivan ilman saldoa ei tämäkään kuu pääty, kuvia tosin ei ole otettuna. Olenpas muuten iloinen tuosta peitosta jo ennenkuin sen olen kotiin saanut.