Ensinmäiset sormikkaat pitkästä aikaa....
   1268587.jpg
Olen ihaillut tuota Villapallon ruskasormikkaita jo kauan ja nyt päätin ne tehdä.
Pienin muutoksin tosin tein. Lanka mulla seiskaveikkaa ja kolmosen puikot. Puikoilla 10 silmukkaa, palmikko-osuuteen lisäsin pari silmukkaa ja kuvion jälkeen kavensin ne pois.Ohjeessahan on palmikon reunoilla kuus nurjaa silmukkaa,nyt mulla on vaan kolme.Mullahan on lanka paksumpaa kuin ohjeessa.
Tein myös pitkästä aikaa lovikkaat huopasesta ja kutosen puikoilla.Ohjehan on Novita syksy 2007. Ton ranneosan tein eritavalla ku ohjeessa,ohjeessa on käännettävä ranneosa,jota mä en tajunnut ennenku mulle se neuvottiin.
Miettinnä et tekis lisää sormikkaita ku noita seiskaveikan jämäkeriä on niin paljon,kattoo nyt.....
                   Hyvää laskiaistiistaita!